Düzce’de bin kişiye aşure ikramı yapıldı
Aşure Günü'nde paylaşma ve dayanışma vurgulandı
AK Parti Düzce İl Başkanlığı, paylaşma ve dayanışmanın simgesi olan Aşure Günü kapsamında anlamlı bir program gerçekleştirdi. Etkinlik Cuma namazı sonrası Gürcü Osman Cami avlusunda düzenlendi.
Program kapsamında bin kişiye aşure ikramı yapıldı. Düzenlenen ikram vatandaşlar tarafından ilgiyle karşılandı ve camii avlusunda bir araya gelen katılımcılar arasında birlik ve beraberlik mesajları öne çıktı.
DÜZCE’DE AŞURE GÜNÜ DOLAYISIYLA DÜZENLENEN PROGRAMDA AK PARTİ DÜZCE İL BAŞKANLIĞI TARAFINDAN CUMA NAMAZI SONRASI VATANDAŞLARA AŞURE İKRAM EDİLDİ. ETKİNLİĞE YOĞUN KATILIM OLDU.