Diyarbakır’da sendika üyelerinin geleneksel futbol turnuvası başladı

Hak-İş ve Öz Sağlık-İş öncülüğünde düzenlenen "Dostluk, Kardeşlik ve Dayanışma Futbol Turnuvası" Diyarbakır'da Mehmet Aküzüm'ün katılımıyla başladı.

Diyarbakır’da sendika üyelerinin geleneksel futbol turnuvası başladı Hak-İş Konfederasyonu Diyarbakır İl Başkanı ve Öz Sağlık İş Sendikası Şube Başkanı Mehmet Aküzüm’ün katılımıyla düzenlenen turnuva, sağlık ve sosyal hizmet emekçileri arasında birlik, beraberlik ve dayanışmayı güçlendirmeyi amaçlıyor. Açılış ve mesajlar Aküzüm,…
Sonraki Haber