Didim Belediyesi ilaçlama çalışmalarını sürdürüyor

Didim Belediyesi, kendi araç ve personeliyle kent genelinde sinek ve haşereyle mücadele çalışmalarını planlı ve kesintisiz şekilde sürdürüyor.

Yayın Tarihi: 26.06.2026 09:14
Güncelleme Tarihi: 26.06.2026 09:14

Didim Belediyesi ilaçlama çalışmalarını sürdürüyor

Didim Belediyesi ilaçlama çalışmalarını sürdürüyor

Didim Belediyesi, yaz aylarının başlamasıyla kent genelinde vektörle mücadele çalışmalarını yoğunlaştırdı. Kendi öz kaynaklarıyla sahada olan ekipler, halk sağlığını korumak ve yaşam kalitesini artırmak amacıyla düzenli ilaçlama gerçekleştiriyor.

Çalışmanın kapsamı

Modern araç filosu ve uzman personelle yürütülen entegre vektör mücadelesi; parklar, yeşil alanlar, cadde ve sokaklar dahil olmak üzere kentin tüm noktalarında, planlı program çerçevesinde yapılıyor. Özellikle yaz sezonunda artış gösteren sinek, sivrisinek ve diğer haşerelere karşı önleyici ve müdahale odaklı uygulamalar ön planda tutuluyor.

Saha ve kaynak yönetimi

Dışarıdan hizmet alımı yerine tamamen kendi araç, ekipman ve personeliyle sahada olan Didim Belediyesi, bu yaklaşım sayesinde kamu kaynaklarını etkin kullanıyor ve gelen şikayetlere hızlı müdahale edebiliyor. Yetkililer, çalışmaların yaz sezonu boyunca titizlikle ve aralıksız süreceğini belirtiyor.

Başkanın değerlendirmesi

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay çalışmalara ilişkin şu ifadeleri kullandı: "Didim, yaz aylarında nüfusu katlanan ve turizmin kalbinin attığı çok özel bir kent. Biz de Didim Belediyesi olarak halkımızın ve misafirlerimizin daha sağlıklı, huzurlu ve konforlu bir yaz geçirmesi için tüm imkânlarımızla sahadayız. Tamamen kendi öz kaynaklarımız, araç ve personelimizle sürdürdüğümüz ilaçlama çalışmalarını kentimizin dört bir yanında büyük bir titizlikle gerçekleştiriyoruz. Halk sağlığını korumak bizim öncelikli görevimizdir; bu doğrultuda mesaimiz yaz boyunca kesintisiz devam edecek"

Belediye yetkilileri, ilaçlama çalışmalarının kent genelinde planlı olarak devam edeceğini ve vatandaşların bildirimlerine anlık olarak yanıt verildiğini bildirdi.

DİDİM BELEDİYESİ, YAZ AYLARININ GELMESİYLE BİRLİKTE KENT GENELİNDE VEKTÖRLE MÜCADELE ÇALIŞMALARINA...

DİDİM BELEDİYESİ, YAZ AYLARININ GELMESİYLE BİRLİKTE KENT GENELİNDE VEKTÖRLE MÜCADELE ÇALIŞMALARINA HIZ VERDİ. KENDİ ÖZ KAYNAKLARIYLA SAHADA OLAN BELEDİYE EKİPLERİ, HALK SAĞLIĞINI KORUMAK VE YAŞAM KALİTESİNİ ARTIRMAK AMACIYLA KENTİN DÖRT BİR YANINI DÜZENLİ OLARAK İLAÇLIYOR.

DİDİM BELEDİYESİ, YAZ AYLARININ GELMESİYLE BİRLİKTE KENT GENELİNDE VEKTÖRLE MÜCADELE ÇALIŞMALARINA...

Yazar
EDİTÖR

Fatma Öztürk

Merhaba, ben Fatma Öztürk. 26 yaşındayım, İzmir. aksiyon.com.tr Gündem için yerel yönetimler ve şehir haberlerini takip ediyorum. Benim önceliğim insan hikayeleri ve toplumsal sorunlar. Vatandaşın sesini duyurmayı seviyorum, empati yeteneğimin yüksek olduğunu söylerler.