Denizli'de Gömce-İmrallı yolunda 7 kilometrelik yapım çalışması başladı
Denizli Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı ekipleri, Baklan, Çivril, Bekilli ve Uşak’ın Karahallı ilçeleri arasında bağlantı sağlayan Gömce-İmrallı yolunda yapım çalışmalarına başladı. Proje, bölgedeki ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmeyi amaçlıyor.
çalışmanın kapsamı
Planlanan yolun uzunluğu 7 kilometre, genişliği ise 8 metre olarak belirlendi. Çalışmalar kapsamında güzergâh üzerinde dere yataklarında su geçişlerini sağlamak amacıyla 9 noktada büz yerleştirme işlemi başlatıldı.
beklenen etkiler
Yol tamamlandığında, özellikle kırsal mahalleler arasında ulaşım kolaylaşacak, tarımsal faaliyetlerin lojistiği hızlanacak ve ilçeler arası bağlantılar güçlenecek. Güvenli ve konforlu bir ulaşım altyapısı, bölge halkının günlük yaşamını kolaylaştırmanın yanı sıra üreticilerin ürünlerini pazarlara daha hızlı ve güvenli şekilde ulaştırmasına katkı sağlayacak.
belediye başkanının açıklaması
Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, ulaşım yatırımlarının kent genelinde aralıksız sürdüğünü belirterek, "İlçelerimiz arasındaki ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmek için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz. Gömce-İmrallı yolumuz, dört ilçeyi birbirine bağlayan stratejik bir güzergâh niteliği taşıyor. Bu yatırımla hem vatandaşlarımızın günlük yaşamını kolaylaştırmayı hem de üreticilerimizin ürünlerini pazarlara daha hızlı ve güvenli şekilde ulaştırmasını amaçlıyoruz. Denizli’nin her noktasına eşit, kaliteli ve kalıcı hizmet götürmeye devam edeceğiz" dedi.
DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, ULAŞIM ALTYAPISINI GÜÇLENDİRMEYE YÖNELİK YATIRIMLARINA BİR YENİSİNİ DAHA EKLEDİ. BAKLAN, ÇİVRİL, BEKİLLİ VE UŞAK’IN KARAHALLI İLÇELERİ ARASINDA BAĞLANTIYI SAĞLAYAN GÖMCE-İMRALLI YOLUNDA YAPIM ÇALIŞMALARI BAŞLADI.