Denizli Büyükşehir ücretsiz diyetisyen hizmeti sunuyor

Denizli Büyükşehir, Sağlıklı Beslenme ve Diyet Merkezi'ni açtı; uzman diyetisyenler ücretsiz kişiye özel beslenme danışmanlığı verecek, randevular 29 Haziran'da başlıyor.

Yayın Tarihi: 25.06.2026 12:17
Güncelleme Tarihi: 25.06.2026 12:22

Denizli Büyükşehir ücretsiz diyetisyen hizmeti sunuyor

Denizli Büyükşehir ücretsiz diyetisyen hizmeti sunuyor

merkezin amacı ve kuruluşu

Denizli Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların sağlıklı beslenme alışkanlıkları kazanması ve yaşam kalitelerinin artırılması amacıyla "Sağlıklı Beslenme ve Diyet Merkezi"'ni hizmete açtı. Merkezde alanında uzman diyetisyenler, vatandaşlara kişiye özel beslenme danışmanlığı desteği sunacak.

Belediye "Sağlıklı bireyler, sağlıklı bir toplumun temelidir" anlayışıyla hareket ederek, koruyucu sağlık hizmetleri kapsamında Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi koordinasyonunda bu projeyi hayata geçirdi.

hizmet içeriği ve uygulama

Merkezde; kişilerin kilo, yağ ve kas analizleri yapılarak, yaş, yaşam tarzı ve sağlık durumlarına en uygun beslenme programları ücretsiz olarak hazırlanacak. Danışmanlık sürecinde uzman diyetisyenler kişilerin ihtiyaçlarına göre takip ve düzenlemeler yapacak.

kapsam: kronik hastalıklardan sporcu beslenmesine

Uzman diyetisyen eşliğinde yürütülecek hizmet kapsamında kilo kontrolü, obezite ile mücadele, çocuk, ergen ve sporcu beslenmesi ile gebelik ve emzirme dönemine özel programlar sunuluyor. Ayrıca diyabet, hipertansiyon gibi kronik rahatsızlığı bulunan vatandaşlara durumlarına uygun beslenme desteği sağlanacak.

başvuru ve randevu

Diyetisyen hizmetinden yararlanmak isteyen vatandaşlar, Denizli Büyükşehir Belediyesi’nin resmi internet sitesinde yer alan başvurular bölümünden kayıt işlemlerini gerçekleştirebilecek. Merkez için randevu sistemi 29 Haziran itibarıyla açılacağı bildirildi. Başvuru ve detaylı bilgi için Belediye web adresi: www.denizli.bel.tr.

DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, VATANDAŞLARIN SAĞLIKLI BESLENME ALIŞKANLIKLARI KAZANMASI VE YAŞAM...

DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, VATANDAŞLARIN SAĞLIKLI BESLENME ALIŞKANLIKLARI KAZANMASI VE YAŞAM KALİTELERİNİN ARTIRILMASI AMACIYLA "SAĞLIKLI BESLENME VE DİYET MERKEZİ"Nİ HİZMETE AÇTI. MERKEZDE, ALANINDA UZMAN DİYETİSYENLER TARAFINDAN VATANDAŞLARA KİŞİYE ÖZEL BESLENME DANIŞMANLIĞI DESTEĞİ SUNULACAK.

Yazar
EDİTÖR

Mehmet Yılmaz

Ben Mehmet Yılmaz, 28 yaşındayım. İstanbul'dayım. aksiyon.com.tr Gündem ekibinin hırslı araştırmacı gazetecisiyim. Masa başında durmayı sevmem; sahada, meclis koridorlarında, siyasi kulislerde gerçeklerin peşindeyim. İdealist biriyim ve işimi ciddiyetle yaparım.