Denizli Büyükşehir Belediyesi yerel eşitlik mekanizmalarını hayata geçiriyor
Denizli Büyükşehir Belediyesi, oy birliğiyle kabul edilen yönetmelikle Eşitlik Birimi, Eşitlik Komisyonu ve Yerel Eşitlik Kurulu'nu kurarak toplumsal eşitliği kurumsallaştırıyor.
Denizli Büyükşehir Belediyesi yerel eşitlik mekanizmalarını hayata geçiriyor Denizli Büyükşehir Belediyesi, Haziran Ayı Meclisi’nin ikinci oturumunda oy birliğiyle kabul edilen Yerel Eşitlik Mekanizmalarının Kuruluşu ve İşleyişine İlişkin Yönetmelik ile kentte eşitlik odaklı yeni bir yönetim modeli oluşturdu. Yönetmelik kapsamında belediye…