Darıca'da DİMER faaliyete geçti
Darıca Belediyesi, vatandaşlarla belediye arasındaki iletişimi hızlandırmak ve taleplere daha etkin çözüm sunmak amacıyla Darıca Belediyesi İletişim Merkezi (DİMER)'i kurdu. Merkez Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösterecek.
DİMER, vatandaş başvurularının kayıt altına alınması, ilgili birimlere yönlendirilmesi ve sonuçlandırılmasını tek elden koordine edecek. Sistem, başvuruların izlenmesini kolaylaştıracak kayıt, yönlendirme ve takip mekanizmalarını merkezileştiriyor.
Belediye başkanının incelemesi
Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, merkezi ziyaret ederek personelle bir araya geldi ve yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. İncelemeleri sırasında çağrı merkezinin başına geçen Bıyık, vatandaşlardan gelen telefonları bizzat yanıtlayarak talepleri dinledi ve sisteme kaydetti.
Beklenen etkiler
Başkan Bıyık, başvuruların ilgili müdürlüklere çok daha hızlı ulaştırılacağını ve çözüm süresinin kısalacağını söyledi; süreçlerin anlık olarak takip edilebileceğini aktardı.
"Hemşehrilerimizin talep, öneri ve şikayetlerini en hızlı şekilde ilgili birimlerimize ulaştıracak, süreçleri anlık olarak takip ederek çözüm odaklı hizmet anlayışımızı daha da güçlendireceğiz. Vatandaşımızın sesi bizim yol haritamızdır. İnsana dokunan belediyecilik, vatandaşın taleplerine kulak vermek ve çözüm üretmekle başlar"
Yeni sistemle birlikte Darıca Belediyesi hizmetlerinde erişilebilirlik ve şeffaflığın artırılması hedefleniyor.
DARICA'DA VATANDAŞLARLA BELEDİYE ARASINDAKİ İLETİŞİMİ HIZLANDIRMAK VE TALEPLERE DAHA ETKİN ÇÖZÜM SUNMAK AMACIYLA DARICA BELEDİYESİ İLETİŞİM MERKEZİ (DİMER) KURULDU.