Cizreli genç sporcu U15 Türkiye boks şampiyonasında çeyrek finale yükseldi
maç ve performans
Kayseri’de düzenlenen U15 Alt Minikler Türkiye Boks Şampiyonasında ringe çıkan Şırnaklı sporcu Muhammed Beytekin, 70 kilogram kategorisinde çıktığı zorlu müsabakalarda üstün bir performans sergiledi.
Beytekin, teknik kapasitesi ve güçlü yumruklarıyla rakiplerine ringde geçit vermeyerek peş peşe galibiyetler elde etti ve çeyrek finale yükseldi.
turnuva ve bölgesel önem
Turnuvaya Türkiye’nin dört bir yanından genç yetenekler katıldı. Cizre’yi temsil eden Beytekin’in çeyrek finale yükselmesi, bölge sporunun gelişimi ve genç sporcuların motivasyonu açısından dikkat çekici bir sonuç olarak değerlendiriliyor.
Hedefi, turnuvadan altın madalyayla ayrılarak Cizre’ye büyük bir gurur yaşatmak.
KAYSERİ’DE DÜZENLENEN U15 ALT MİNİKLER TÜRKİYE BOKS ŞAMPİYONASI’NDA RİNGE ÇIKAN ŞIRNAKLI SPORCU MUHAMMED BEYTEKİN, RAKİPLERİNİ TEK TEK DİZE GETİREREK ADINI ÇEYREK FİNALE YAZDIRDI.