CHP İzmir'de il binasında arbede: Utku Gümrükçü makam odasına girdi
olay akışı
İzmir'de il başkanlığı görevinden alınan Çağatay Güç'ün il binasında sürdürdüğü nöbet, gece saatlerinde yeni atanan Utku Gümrükçü ve beraberindeki grubun binaya gelmesiyle devam eden bir sürecin ardından sonlandı.
Edinilen bilgilere göre, binada bekleyen Güç'ün destekçileri ile Gümrükçü'nün yanındaki kişiler bina içinde karşılaştı ve iki grup arasında arbede yaşandı. Yaşanan itişmelerin ardından Utku Gümrükçü makam odasına girmeyi başardı.
Olay gece saatlerinde gerçekleşti; taraflar arasında yaşanan gerginlik ve müdahaleler sonrası süreç, Gümrükçü'nün makam odasına girişine kadar sürdü.
UTKU GÜMRÜKÇÜ (BEYAZ GÖMLEKLİ) VE EKİBİ