Çerkezköy'de kadınlara aile içi iletişim semineri düzenlendi
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi'nce düzenlenen Aile İçi İletişim semineri, Çerkezköy ilçesindeki Kızılpınar TEK Atölye'de gerçekleştirildi. Etkinlik, Sağlık ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı Kadın ve Aile Hizmetleri Şube Müdürlüğü tarafından organize edildi.
Eğitim içeriği
Sosyal Hizmet Uzmanı Simge Nur Öksüz tarafından verilen eğitimde aile kültürü, aile değerleri ve sağlıklı iletişim yöntemleri ele alındı. Öksüz, aile bireyleri arasındaki iletişimin güçlendirilmesinin aile kurumunun sağlamlaşmasında önemli rol oynadığını aktardı.
Vurgulanan noktalar
Eğitimde empati kurmanın, etkili iletişim becerilerinin geliştirilmesinin ve sorun çözme yöntemlerinin aile yaşamındaki önemi üzerinde duruldu. Katılımcılara aile içi iletişimin çocukların sosyal gelişimine doğrudan katkı sağladığı hatırlatıldı. Ayrıca çatışma ve anlaşmazlıkların yapıcı yöntemlerle çözülmesi ile birlikte kaliteli zaman geçirmenin aile bağlarını güçlendirdiği belirtildi.
Seminer, kadınların aile içi iletişim becerilerini güçlendirmeye yönelik uygulanabilir bilgiler sunarak aile ve toplum yapısına katkı sağlamayı hedefledi.
TEKİRDAĞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN ÇERKEZKÖY İLÇESİNDEKİ KIZILPINAR TEK ATÖLYE'DE KADINLARA YÖNELİK "AİLE İÇİ İLETİŞİM" KONULU SEMİNER DÜZENLENDİ.