Bursa'da ev almak için biriktirdiği 1 kilo altın çöpe atıldı, ilçe seferber oldu

Bursa Yıldırım'da ev almak için biriktirilen yaklaşık 1 kilogram altın, iddiaya göre eş tarafından çöpe atıldı; mahalle, polis ve belediye ekipleri arama başlattı.

Bursa'da Yıldırım ilçesinde biriktirilen altın çöp konteynerinde kayboldu Yıldırım ilçesi Esenevler Mahallesi'nde yaşayan Sedair Kurnaz'ın, ev almak için yıllarca biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, iddiaya göre eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldı. Olayın öğrenilmesinin ardından mahalle sakinleri, polis ve belediye ekipleri…
Sonraki Haber