Burhaniyeli öğrencilerden can dostlara sevgi dolu dokunuş
Öğrenciler bakımevinin duvarlarını renklendirdi, yetkililer etkinliğe katıldı
Burhaniye'de özel bir kolejin 2. ve 3. sınıf öğrencileri, Alida Nedim Erarslan Sokak Hayvanları Bakımevi'ni ziyaret ederek hayvan sevgisini pratiğe döktü.
Burhaniye Belediye Meclis Üyesi Aşkıbirce Uzkurt ile Sağlık İşleri ve Veteriner İşleri Müdürü Barış Hakan'ın eşlik ettiği ziyarette öğrenciler, bakımevi sakinleriyle vakit geçirip onlara sevgi gösterdi ve bakımevinin duvarlarını rengârenk resimlerle süsledi.
Etkinlik, öğrencilerin hem yaratıcı becerilerini ortaya koyduğu hem de küçük yaşta hayvan sevgisi ve sosyal sorumluluk bilincinin gelişmesine katkı sağladı. Öğrencilerin bıraktığı renkli izler, bakımevine ayrı bir güzellik kattı ve ziyaret neşeyle tamamlandı.
BARINAK ZİYARETİ