Burhaniye'de gençlik konseri yoğun ilgi gördü
Burhaniye ilçesinde, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen gençlik konseri, İskele Meydanı'nda yoğun ilgiyle izlendi. Etkinlikte, "Haydi Burhaniye Söyle" yarışmasında dereceye giren öğrenciler ile ilçede görev yapan öğretmenler sahne aldı.
Katılım ve izleyici ilgisi
Konseri; Kaymakam Cumali Atilla, Belediye Başkanı Ali Kemal Deveciler, İlçe Jandarma Komutanı Yarbay Ünal Bayhan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bora Zihni, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş izledi. Sahne alan öğrenci ve öğretmenlerin seslendirdiği eserler izleyicilerden büyük beğeni topladı.
Etkinliğin önemi
Konser, genç yeteneklere sahne imkânı sağlamasının yanı sıra kentte kültürel canlılığı artırdı. Program, yerel yöneticilerin katılımıyla toplumsal desteğin ve eğitimin sanatla buluşmasının somut bir örneğini oluşturdu.
Kaymakam Cumali Atilla, konserde görev alan öğretmen ve öğrencileri tebrik etti; etkinliğin benzer çalışmalara olanak tanımasını diledi.
SOLO SÖYLEDİ