Buharkentliler açık hava sinemasında buluştu
Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin etkinliği Cumhuriyet Meydanı'nda başladı
Aydın’ın Buharkent ilçesinde Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen açık hava sineması etkinliğinin ilk gösterimi Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştirildi. Etkinlik kapsamında Türk sinemasının sevilen yapımı 'Aile Arasında' ücretsiz gösterildi ve vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, etkinliğe emeği geçenlere teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı: "Büyükşehir Belediyemiz tarafından düzenlenen Açık Hava Sineması etkinliği bu akşam Cumhuriyet Meydanımızda vatandaşlarımızın yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Yaz akşamlarına renk katan etkinlik için Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Özlem Çerçioğlu’na teşekkür ediyoruz. Açık Hava Sineması etkinliğimiz önümüzdeki hafta da aynı gün ve saatte devam edecek".
Aydın Büyükşehir Belediyesi etkinlikleri geleneksel hale getirerek her gün farklı ilçelerde gösterim yapmayı sürdürecek.
Etkinliğin ikinci durağı bu akşam (23 Haziran 2026) Yenipazar ilçesi Belediye Meydanı önü olacak; gösterim saat 21.00'de başlayacak.
AYDIN'IN BUHARKENT İLÇESİNDE BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEN AÇIK HAVA SİNEMASI ETKİNLİĞİNDE VATANDAŞLAR BİR ARAYA GELİRKEN, BUHARKENT BELEDİYE BAŞKANI MEHMET EROL; "ETKİNLİK, YAZ AKŞAMLARINA RENK KATTI" DEDİ.