Buharkent kaymakamı için veda programı
Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Malatya İli Yazıhan Kaymakamlığı görevine atanan Buharkent Kaymakamı Abdullah Emre Özefe onuruna Buharkent Belediyesi tarafından veda yemeği düzenlendi.
Programa katılım ve belediye başkanının mesajı
Programa ilçe protokolü, kurum amirleri ve çok sayıda davetli katıldı. Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, Özefe’ye ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ederek yeni görev yerinde başarılar diledi. Başkan Erol, "Bu görev değişiminin tüm hemşehrilerimiz için hayırlara vesile olmasını dileriz" ifadelerini kullandı.
Kaymakam Özefe'nin veda konuşması
Veda programında duygu dolu bir konuşma yapan Kaymakam Abdullah Emre Özefe, Buharkent’te görev yapmaktan onur duyduğunu belirterek vatandaşlardan helallik istedi. Özefe, konuşmasında şunları söyledi: "Bu son konuşmamda huzurunuza yalnızca devletimizin bana tevdi ettiği kaymakamlık unvanıyla değil, bu güzel ilçenin ekmeğini yemiş, suyunu içmiş, sizlerle sevinip, sizlerle hüzünlenmiş bir kardeşiniz, bir hemşehriniz olarak çıkıyorum."
Görev süresi boyunca adaletli ve vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla çalıştığını vurgulayan Özefe, devlet kapısına gelen kimseyi geri çevirmemeye gayret ettiğini belirtti ve olası kusurlar için haklarını helal etmelerini istedi: "Niyetimin temizliğine ve gayretimin samimiyetine sığınarak lütfen haklarınızı bana helal ediniz."
Özefe, Buharkent ile görev bağının sona erse de gönül bağının devam edeceğine dikkat çekerek, "Anadolu’nun hangi köşesinde olursam olayım, aziz Buharkentlilere kapım sonuna kadar açık olacak" dedi ve ilçeye bereket, huzur temennisinde bulundu.
Kapanış
Düzenlenen veda yemeği, Kaymakam Abdullah Emre Özefe’ye günün anısına hediye takdimi ve hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi. Programda tazim edilen duygular ve teşekkürler, yerel yönetim ile vatandaşlar arasındaki ilişkiye vurgu yaptı.
CUMHURBAŞKANLIĞI KARARNAMESİ İLE MALATYA'NIN YAZIHAN İLÇESİNE ATANAN BUHARKENT KAYMAKAMI ABDULLAH EMRE ÖZEFE ONURUNA BUHARKENT BELEDİYESİ TARAFINDAN VEDA YEMEĞİ DÜZENLENDİ.