Bolu'da 2 milyon liralık salep cezasına tepki gösteren kişi çatıya çıktı

Yeniçağa'da yasaklı salep topladıkları gerekçesiyle toplam 2 milyon 97 bin 735 TL ceza kesilenlerden biri, Bolu Orman Bölge Müdürlüğü çatısına çıkarak intihar girişiminde bulundu.

Bolu'da 2 milyon liralık salep cezasına tepki gösteren kişi çatıya çıktı Olayın gelişimi Olay, Bolu Orman Bölge Müdürlüğü hizmet binasında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Yeniçağa ilçesinde doğadan toplanması yasak olan 4,5 kilogram yabani salep toplayan 3 kişiye, 'biyoçeşitliliği tahrip…
Sonraki Haber