Birecik’te halk soruyor, başkan cevaplıyor programı gerçekleştirildi
Şanlıurfa'nın Birecik ilçesinde düzenlenen 'Halk soruyor, başkan cevaplıyor' programında vatandaşlar, muhtarlar, siyasi parti temsilcileri ve kanaat önderleri bir araya geldi.
toplantıda ele alınan konular
Programda mahalle ve köylerin ihtiyaçları ile vatandaşların talepleri ele alındı. Katılımcılar, sorun ve önerilerini doğrudan Belediye Başkanı Mehmet Begit'e iletme fırsatı buldu. Toplantıda bazı mahallelerin öncelikli hizmet beklentileri de gündeme getirildi.
başkanın değerlendirmesi
Mehmet Begit, belediye hizmetlerinin tüm mahalle ve kırsal yerleşimlere eşit şekilde ulaştırılması gerektiğini belirtti ve görev süresi boyunca ayrım gözetmeden hizmet etmeye devam edeceklerini ifade etti.
katılımcıların tepkisi ve toplantının sonucu
Begit'in eşit hizmet vurgusu programda bulunan vatandaşlar tarafından olumlu karşılandı. Program, vatandaşların talep ve önerilerinin dinlenmesinin ardından sona erdi.
etki ve önemine ilişkin kısa değerlendirme
Bu tür doğrudan iletişim programları, yerel yönetim ile halk arasındaki iletişimi güçlendiriyor ve hizmet önceliklerinin belirlenmesinde şeffaflık sağlıyor. Toplantı, yerel ihtiyaçların doğrudan aktarılması açısından önemli bir zemin oluşturdu.
BAŞKAN MEHMET BEGİT YAPILAN ÇALIŞMALARI AKTARDI