Bilim Merkezi'nde karne şenliği

Düzce Belediyesi Bilim Merkezi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının ardından düzenlediği karne şenliğinde öğrencilere bilimsel etkinlikler ve deneyim fırsatları sundu.

Yayın Tarihi: 27.06.2026 20:30
Güncelleme Tarihi: 27.06.2026 20:30

Bilim Merkezi'nde karne şenliği

Bilim Merkezi'nde karne şenliği

Düzce Belediyesi bünyesinde hizmet veren Bilim Merkezi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Şenlik, çocukların katılımıyla renkli görüntülere sahne oldu ve ailelerin ilgisini çekti.

Etkinlikler ve sergi alanları

Gün boyunca düzenlenen etkinliklerde çocuklar boyama atölyelerinden 3D modelleme çalışmalarına, mikroskobik canlı gözlemlerinden çeşitli bilimsel uygulamalara kadar farklı alanlarda uygulamalı deneyimler yaşadı. VR gözlüğü ile sanal gerçeklik dünyasını keşfetme imkânı bulan öğrenciler, Işıklı Masal ve Keşif Ormanı Sergisi, Sanayi Sıfır Atık Müzesi ve bilimsel düzeneklerin yer aldığı sergi alanlarını da gezdi.

Çocuklara yönelik kazanımlar

Etkinlikler, çocukların merak duygusunu beslemeye ve bilimsel düşünme becerilerini geliştirmeye odaklandı. Uygulamalı atölyeler sayesinde öğrenciler keşfetmenin ve üretmenin mutluluğunu yaşadı; oyun ve eğitimi bir araya getiren programlar, öğrenmeye yönelik motivasyonu artırdı.

Yoğun ilgi gören karne şenliği, çocuklara hem eğlence hem de öğrenme odaklı bir gün sundu. Etkinlikler boyunca elde edilen deneyimler, öğrencilerin bilimsel alanlara ilgisini canlı tutmayı hedefledi.

DÜZCE BELEDİYESİ BÜNYESİNDE HİZMET VEREN BİLİM MERKEZİ, 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILININ SONA...

DÜZCE BELEDİYESİ BÜNYESİNDE HİZMET VEREN BİLİM MERKEZİ, 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILININ SONA ERMESİYLE BİRLİKTE ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU. ÇOCUKLARIN KARNE SEVİNCİNİ KATLAYAN ŞENLİK, RENKLİ GÖRÜNTÜLERE SAHNE OLDU.

DÜZCE BELEDİYESİ BÜNYESİNDE HİZMET VEREN BİLİM MERKEZİ, 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILININ SONA...

Yazar
EDİTÖR

Murat Doğan

Ben Murat Doğan, 30 yaşındayım, İstanbul. aksiyon.com.tr'de Yaşam kategorisi için yazıyorum. Aslında 'yaşıyorum' desem daha doğru! Gastronomi ve seyahat yazarıyım. Sürekli yeni yerler keşfeder, yeni lezzetler denerim. Samimi, keyifli ve 'gurme' bir anlatımım olduğunu söylerler.