Bilecik’te eğitim başarı ödülleri töreni gerçekleştirildi
Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezi'nde düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı ‘Eğitim Başarı Ödülleri Töreni’, üstün başarı gösteren öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirildi. Törende, yıl boyunca akademik ve sosyal alanlarda başarı gösteren öğrencilere ödülleri takdim edilerek emekleri taçlandırıldı.
Protokol ve katılımcılar
Programa Bilecik Vali Yardımcısı Vedat Yılmaz, Bilecik İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, kurum müdürleri, il protokolü, öğrenciler ve veliler katıldı. Öğrencilerin azmi, gayreti ve kararlılığı protokol üyeleri tarafından takdirle karşılandı.
Mesaj ve değerlendirme
Serdal Şimşek törende yaptığı konuşmada: "Öğrencilerimizi başarılarından dolayı tebrik ediyor, bu süreçte büyük emek veren öğretmenlerimize ve evlatlarına her zaman destek olan velilerimize teşekkür ediyoruz. Geleceğimize yön verecek gençlerimize eğitim hayatlarında nice başarılar diliyoruz" dedi.
Bu tür ödül törenleri, öğrenci motivasyonunu artırmanın yanı sıra öğretmenlerin ve ailelerin çabalarını görünür kılıyor. Yerel kamu kurumları ve eğitim çevreleri arasındaki iş birliğinin vurgulandığı etkinlik, toplumun eğitime verdiği değerin somut bir göstergesi oldu.
BİLECİK’TE ‘EĞİTİM BAŞARI ÖDÜLLERİ TÖRENİ’ COŞKUYLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ