Bilecik’te 38 bin 809 öğrenci karne sevinci yaşadı

Bilecik’te 177 okulda öğrenim gören 38 bin 809 öğrenci, 3 bin 115 öğretmenin görev yaptığı 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle karnelerini alıp yaz tatiline girdi.

Yayın Tarihi: 26.06.2026 13:41
Güncelleme Tarihi: 26.06.2026 13:41

Bilecik’te 38 bin 809 öğrenci karne sevinci yaşadı

Bilecik’te 38 bin 809 öğrenci karne sevinci yaşadı

2025-2026 eğitim öğretim yılı sona erdi

Bilecik’te 8 Eylül 2025 tarihinde başlayan 2025-2026 eğitim öğretim yılı bugün sona erdi. İl genelinde 177 okulda öğrenim gören 38 bin 809 öğrenci, karnelerini alarak yaz tatiline girdi.

İlkokul, ortaokul ve lise kademelerinde görev yapan 3 bin 115 öğretmen, yıl boyunca öğrencilerine eğitim verdi.

Vali karneleri dağıttı

Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer, merkez Kozabirlik İlkokulu’nda sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini takdim etti ve onları tebrik etti.

Vali Sözer, öğretmenlere ve velilere teşekkür ederek öğrencilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diledi. Sözer’in açıklaması şöyle:

"2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte ilimiz genelinde 177 okulumuzda, 3 bin 115 öğretmenimiz ve 38 bin 809 öğrencimiz karne sevincini yaşadı. Tüm öğrencilerimizi başarılarından dolayı kutluyor, kıymetli öğretmenlerimize ve velilerimize emekleri için teşekkür ediyor; öğrencilerimize güzel anılarla dolu bir yaz tatili diliyoruz"

BİLECİK'TE, İL GENELİNDEKİ 177 OKULDA ÖĞRENİM GÖREN 38 BİN 809 ÖĞRENCİ, KARNELERİNİ ALARAK YAZ...

BİLECİK'TE, İL GENELİNDEKİ 177 OKULDA ÖĞRENİM GÖREN 38 BİN 809 ÖĞRENCİ, KARNELERİNİ ALARAK YAZ TATİLİNE GİRDİ.

BİLECİK'TE, İL GENELİNDEKİ 177 OKULDA ÖĞRENİM GÖREN 38 BİN 809 ÖĞRENCİ, KARNELERİNİ ALARAK YAZ...

Yazar
EDİTÖR

Murat Doğan

Ben Murat Doğan, 30 yaşındayım, İstanbul. aksiyon.com.tr'de Yaşam kategorisi için yazıyorum. Aslında 'yaşıyorum' desem daha doğru! Gastronomi ve seyahat yazarıyım. Sürekli yeni yerler keşfeder, yeni lezzetler denerim. Samimi, keyifli ve 'gurme' bir anlatımım olduğunu söylerler.