Beşiktaş jimnastikçilerden 29 madalya
Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen 23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışmasında önemli bir başarı elde etti.
turnuva ve tarih
Turnuva, 18-21 Haziran tarihleri arasında Bakü’de gerçekleştirildi. Beşiktaşlı sporcular bu süreçte farklı kategorilerde yarıştı ve kürsüye çıktı.
madalya dağılımı
Takım, toplam 29 madalya kazandı: 18 altın, 6 gümüş ve 5 bronz. Bu sonuç, takımın turnuvadaki başarılı performansının somut bir göstergesi oldu.
BEŞİKTAŞ JİMNASTİK TAKIMI'NIN SPORCULARI, AZERBAYCAN’IN BAŞKENTİ BAKÜ’DE DÜZENLENEN 23. RHYTHMİC GYMNASTİCS OPEN CHAMPİONSHİP PRİNCESS CUP YARIŞMASI'NDA 29 MADALYA KAZANDI.