Başkan vekili Özkan Uşak'ta muharrem ayı iftarında vatandaşlarla buluştu
Programın yapıldığı yer ve katılım
Uşak Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan, muharrem ayı dolayısıyla Işık Çakır Sultan Cemevi'nde düzenlenen iftar programına katıldı. Özkan, programa belediye başkan yardımcılarıyla birlikte katıldı ve vatandaşlarla bir araya geldi.
Vurgular ve mesajlar
Başkan Vekili Özkan, iftar ortamında birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının pekiştiğinin altını çizdi. Muharrem ayının toplumdaki paylaşma ve dayanışma ruhunu güçlendirdiğine dikkat çekti.
Teşekkür
Özkan, organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür ederek özellikle Uşak Alevi Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Ali Aksöz ile katkı sunan herkese şükranlarını iletti.
UŞAK BELEDİYE BAŞKAN VEKİLİ HATİCE TEREKECİ ÖZKAN, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA IŞIK ÇAKIR SULTAN CEMEVİ'NDE DÜZENLENEN İFTAR PROGRAMINA KATILDI.