Başkan Özakalın KOSGEB girişimci ve iş geliştirme jüri toplantısına katıldı
KOSGEB Girişimci Destek Programı ve İş Geliştirme Destek Programı Jüri Toplantısı, KOSGEB Erzurum Müdürlüğü toplantı salonunda düzenlendi. Toplantıda, birinci aşamayı başarıyla geçen başvuruların jüri değerlendirmesi tamamlandı.
Katılımcılar
Toplantıya; Erzurum Vali Yardımcısı Didem Dinç Özay, KOSGEB Başkan Yardımcısı Melih Gökgöz, TOBB Yönetim Kurulu Üyesi ve ETSO Yönetim Kurulu Başkanı Saim Özakalın, KOSGEB Erzurum İl Müdürü Lütfullah Aktaş, Erzurum İl Sanayi ve Teknoloji Müdürü Ender Cihantimur ve KUDAKA Genel Sekreteri Oktay Güven katıldı.
Değerlendirme ve hedefler
Görüşmelerde, değerlendirme sürecinin birinci aşamasını tamamlayarak jüri aşamasına katılmaya hak kazanan imalat sektöründeki işletmelere ait iş fikirleri kapsamlı şekilde ele alındı. Jüri; proje fizibilitesi, üretime geçiş potansiyeli ve AR-GE odaklı yaklaşımlar gibi kriterleri dikkate aldı.
TOBB Yönetim Kurulu Üyesi ve ETSO Yönetim Kurulu Başkanı Saim Özakalın değerlendirmelerde girişimcilerin finansmana erişiminin önemine vurgu yaptı. Özakalın, "Dördüncüsünü düzenlediğimiz bu değerlendirmelerde temel amacımız, genç girişimcilerimizin finansman ihtiyacına ilk kuruluş yıllarında güçlü bir destek sunabilmektir. Girişimcilerimizi devletimizin teşviklerinden en iyi şekilde yararlandırmak, AR-GE odaklı çalışmaları desteklemek ve onları hızla üretime kazandırmak için tüm çabamızla çalışmaya devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.
Önem: Bu tür jüri toplantıları, projelerin ticarileşme sürecini hızlandırma, bölgesel üretim kapasitesini güçlendirme ve genç girişimcilerin finansal sürdürülebilirliğini sağlamada kilit rol oynuyor. Erzurum merkezli değerlendirmeler, bölgedeki imalat girişimlerinin üretime dönüşümünde yönlendirici olacaktır.
KOSGEB GİRİŞİMCİ DESTEK PROGRAMI VE İŞ GELİŞTİRME DESTEK PROGRAMI JÜRİ TOPLANTISI, KOSGEB ERZURUM MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI SALONUNDA DÜZENLENDİ.