Başkan Kahveci Uşak'taki Kütahyalılarla buluştu
Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Uşak’taki Kütahyalılarla bir araya gelerek hemşehri dayanışmasını ve kültürel bağların güçlendirilmesini değerlendirdi.
Başkan Kahveci Uşak'ta Kütahyalılarla buluştuEyüp Kahveci, Uşak programı kapsamında Uşak Kütahyalılar Dayanışma ve Kültür Derneğini ziyaret ederek şehir dışındaki hemşehrilerle bir araya geldi. Ziyarette Uşak Belediye Başkan Vekili Hatice Terekeci Özkan ve protokol üyeleri de hazır bulundu.Ziyaretin kapsamı ve sohbetin…