Başkan Çerçioğlu yaza merhaba konserlerine tüm vatandaşları davet etti
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, belediye tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Konserleri ile kültür ve sanat etkinliklerini kent genelinde vatandaşlarla buluşturmaya devam ettiklerini açıkladı.
Konser takvimi
23 Haziran Salı — Nazilli İstasyon Meydanı: Ayna
26 Haziran Cuma — Didim Atatürk Kültür Merkezi: Kolpa
30 Haziran Salı — Tekstil Park: Aydilge
Konserler her akşam 21.30'da başlayacak ve tümü ücretsiz olarak gerçekleştirilecek.
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Kültür ve sanat etkinliklerimizi kentimizin dört bir yanında vatandaşlarımızla buluşturmaya devam ediyoruz. Yaza Merhaba Konserlerimize tüm vatandaşlarımızı davet ediyorum ifadelerini kullandı.
AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI ÖZLEM ÇERÇİOĞLU KÜLTÜR VE SANAT ETKİNLİKLERİNİ KENTİN DÖRT BİR YANINDA VATANDAŞLAR İLE BULUŞTURMAYA DEVAM EDİYOR.