Başkan Çenet söz verdiği halı sahayı tamamlayıp öğrencilerle sahaya çıktı
Osmaniye Belediye Başkanı İbrahim Çenet, Fakıuşağı Mahallesi'ndeki Osmaniye Devlet Bahçeli Fen Lisesi için öğrencilerin talebi üzerine başlattığı halı saha çalışmalarını tamamlayarak tesisi hizmete açtı.
Çenet’in talimatıyla yürütülen çalışmalar kısa sürede sonuçlandı. Modern zemin ve donanımıyla tasarlanan saha, öğrencilerin güvenli ve konforlu şekilde spor yapabileceği bir alan olarak okula kazandırıldı.
Açılış ve dostluk maçı
Açılış öncesinde sahaya çıkan Başkan Çenet, öğretmenler ve öğrencilerle bir dostluk maçında bir araya geldi. Mücadele büyük heyecana sahne olurken karşılaşma centilmence geçti ve kazanan dostluk oldu.
Başkanın açıklaması
Başkan Çenet açıklamasında: Gençlerimizi ne kadar spora yönlendirebilirsek geleceğimizin de o kadar güçlü olacağına inanıyoruz. Bundan birkaç ay önce okul müdürümüzü, öğretmenlerimizi ve sevgili öğrencilerimizi ziyaret etmiştik. O ziyarette bizlerden bazı talepleri olmuştu. Çünkü burası yeni ve genç bir okul. Aynı zamanda Osmaniye’nin ve Akdeniz Bölgesi’nin seçkin eğitim kurumlarından biri. Zorlu sınav süreçlerinden geçerek başarılı öğrencilerin eğitim gördüğü bir okul. Biz de ismiyle müsemma bu okula güzel bir halı saha kazandırmış bulunuyoruz. Osmaniye Belediyesi olarak hayırlı olmasını diliyoruz. Amanos Dağları’nın eteklerinde, böylesine güzel bir ortamda öğrencilerimizin hizmetine sunulan bu tesisin okulumuza değer katacağına inanıyoruz. Okul müdürümüze, öğretmenlerimize ve öğrenci kardeşlerimize hayırlı olsun. Açılışta biz de bir gösteri maçı yaptık. Hem güzel vakit geçirdik hem de sahayı deneyimleme fırsatı bulduk. Gençlerimizi ne kadar spora yönlendirebilirsek geleceğimizin de o kadar güçlü olacağına inanıyoruz. Sağlam kafa, sağlam vücutta bulunur anlayışıyla, sporun gençlerimizi çağımızın zararlı alışkanlıklarından ve bağımlılıklarından uzak tutacağına inanıyoruz
Öğrencilerin yorumu
Maçın ardından öğrenciler, Başkanımız verdiği sözü yerine getirdi. Biz de onunla maç yaptık, çok mutluyuz. Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz şeklinde görüşlerini paylaştı.
Sonuç olarak, Fakıuşağı Mahallesi'ndeki okulun kazandığı yeni halı saha, hem günlük eğitim-öğretim yaşamına katkı sağlayacak hem de öğrencilere spor yapma imkânı sunarak sosyal gelişimlerine destek olacak.
VERDİĞİ SÖZÜ YERİNE GETİREN ÇENET, TAMAMLANAN SAHADA ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERLE DOSTLUK MAÇI YAPTI.