Yerlikaya'nın Samsun esnaf ziyareti: samimi diyaloglar ve taleplere dikkat
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Samsun programı çerçevesinde Saathane Meydanı'nda esnaf ziyaretleri gerçekleştirdi. Ziyarete Vali Orhan Tavlı ve Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan eşlik etti.
Ziyaretlerde Bakan Yerlikaya, vatandaşların talepleriyle yakından ilgilendi; yaşlı vatandaşların fotoğraf çektirme zorluğunu üstlenip telefonlarına selfie yapan Yerlikaya, dükkânlara girerek esnafa "hayırlı işler" diledi ve iletilen talepleri ekibiyle paylaştı.
Bir emekli kadının maaşlarla ilgili talebini dinlerken Bakan Yerlikaya, kulağına eğilerek "Mazlumu ortada mı bırakacağız, sizlerin gönlünü kazanacağız, görürsün bak" dedi ve sohbeti sürdürdü. Bir lokantacıya yine "hayırlı işler" temennisinde bulunan Yerlikaya, pala bıyık bırakan bir döner ustasına ise "Ne güzel sakal bıyık bırakmışsın, emekli olsam ben de senin gibi sakal bırakırdım" diyerek takıldı.
Belediye ziyaretinde projeler değerlendirildi
Bakan Yerlikaya, Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan'ı makamında ziyaret etti. Görüşmeye Samsun Valisi Orhan Tavlı, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı, AK Parti Samsun Milletvekili Mehmet Muş, AK Parti Samsun Milletvekili Orhan Kırcalı ve AK Parti Samsun İl Başkanı Mehmet Köse de katıldı.
Başkan Doğan, kentte yürütülen çalışmalar ve projelerle ilgili bilgi verdi. Yerlikaya, Samsun'da olmaktan memnun olduğunu belirterek Başkan Doğan'a çalışmalarında başarı dileğinde bulundu. Ziyaret, anı defterinin imzalanması ve hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sonlandı.
SAMSUN'DA ESNAF ZİYARETİNDE BULUNAN İÇİŞLERİ BAKANI ALİ YERLİKAYA, SAMİMİ HAREKETLERİYLE DİKKAT ÇEKTİ. BİR EMEKLİNİN MAAŞLARIN İYİLEŞTİRİLMESİ TALEBİNE İSE KULAĞINA EĞİLEREK, "MAZLUMU ORTADA MI BIRAKACAĞIZ, SİZLERİN GÖNLÜNÜ KAZANACAĞIZ, GÖRÜRSÜN BAK" DEDİ.