Aziziye’de asfalt seferberliği başladı
Aziziye Belediyesi, kendi asfalt tesisini devreye alarak bugün itibarıyla sezon boyu sürecek entegre asfalt çalışmalarına başladı; kazı, dolgu ve sıkıştırma yapılacak.
Aziziye’de asfalt seferberliği başladı Aziziye Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım ağlarını yenilemek amacıyla bugün itibarıyla asfalt seferberliği başlattığını duyurdu. Belediye Başkanı Emrullah Akpunar, sosyal medya hesabından paylaştığı mesajda, "Bu yaz sezonuna asfaltla mühür vuracağız" ifadelerini kullandı. Entegre üretim ve saha uygulaması…