Aydın-Denizli otoyolunda kaza: 1’i ağır 20 yaralı
Olayın gelişimi
Edinilen bilgiye göre, Aydın-Denizli otoyolunda bir otomobil ile yolcu otobüsünün karıştığı kazada yolcu otobüsü kontrolden çıkarak bariyerlere çarptı. Kaza sonucu olay yerinde ve çevresinde hasar oluştu.
Müdahale ve yaralıların durumu
Olayın ardından 112 Acil Çağrı Merkezine gelen ihbar üzerine bölgeye sağlık, jandarma, AFAD ve Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi. Kısa sürede intikal eden ekipler yaralılara olay yerinde müdahale etti.
Kazada biri ağır olmak üzere 20 kişi yaralandı. Yaralılardan 11 kişi ilk müdahalelerin ardından ambulanslarla Denizli’deki hastanelere sevk edilirken, 9 kişi ambulanslar ve bir özel araçla Nazilli Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Soruşturma
Kaza ile ilgili soruşturma yetkililerce devam ediyor. Ekipler, kaza nedenini belirlemeye yönelik inceleme ve tespit çalışmalarını sürdürüyor.
AYDIN-DENİZLİ OTOYOLUNDA OTOMOBİL İLE YOLCU OTOBÜSÜNÜN KARIŞTIĞI KAZADA KONTROLDEN ÇIKAN YOLCU OTOBÜSÜ BARİYERLERE ÇARPARKEN KAZADA 1'İ AĞIR 20 KİŞİ YARALANDI.