Aydın Büyükşehir Hızlı Çözüm Merkezi bir yılda 390 bin 986 çağrıya cevap verdi
Aydın Büyükşehir Belediyesi ile Aydın Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) tarafından vatandaşların taleplerine hızla ulaşmak üzere 7 gün 24 saat hizmet veren Hızlı Çözüm Merkezi, son bir yıl içinde 390 bin 986 çağrıya yanıt verdi.
Hizmetin işleyişi ve saha müdahaleleri
Merkeze gelen başvurular değerlendirilerek ilgili birimlere yönlendirildi. Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ ekipleri, taleplerin hızlı şekilde çözüme kavuşması için sahada anlık müdahalelerde bulundu.
Başkan Özlem Çerçioğlu konuyla ilgili olarak, "Hızlı Çözüm Merkezimiz 7 gün 24 saat vatandaşlarımızın hizmetinde. Hemşehrilerimizin taleplerini dinlemek, ilgili birimlere yönlendirmek ve çözümü hızlandırmak bizim için çok önemli. Vatandaşlarımızın her an yanında olmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Veri kaydı ve ulaşılabilirlik
Hem telefon hem dijital kanallar üzerinden gelen talepler kayıt altına alınarak kentin ihtiyaç haritası düzenli şekilde oluşturuldu ve ekiplerin çalışma planlamasına katkı sağlandı.
Hizmete erişim için telefon numaraları: Aydın Büyükşehir Belediyesi Hızlı Çözüm Merkezi: 444 4009, ASKİ Hızlı Çözüm Merkezi: 444 7009.
AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İLE AYDIN SU VE KANALİZASYON İDARESİ (ASKİ) TARAFINDAN VATANDAŞLARIN TALEPLERİNE HIZLA ULAŞMAK İÇİN 7 GÜN 24 SAAT HİZMET VEREN HIZLI ÇÖZÜM MERKEZİ, SON BİR YIL İÇİNDE 390 BİN 986 ÇAĞRIYA CEVAP VERDİ.