Arsuz'da çöplük yangını itfaiyenin müdahalesiyle söndürüldü
Olay ve müdahale
Hatay'ın Arsuz ilçesi Arpaçiftlik Mahallesi'nde, çöplük alanda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Alevleri ve dumanı fark eden vatandaşların durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirmesi üzerine olay yerine Hatay Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri sevk edildi.
Kısa sürede bölgeye ulaşan itfaiye ekipleri, alevlere müdahale ederek yangını çevreye sıçramadan kontrol altına aldı ve yangın söndürüldü.
Hasar
Söndürülen yangında çöplük alanda hasar oluştu.
HATAY’IN ARSUZ İLÇESİNDE ÇÖPLÜK ALANDA ÇIKAN YANGIN, İTFAİYE EKİPLERİNİN HIZLI MÜDAHALESİYLE BÜYÜMEDEN SÖNDÜRÜLDÜ.