Arpaçay kaymakamı Muhammed Burak Akköz'e duygusal veda
Programın düzenlenişi
Cumhurbaşkanlığı Atama Kararnamesi ile Bingöl'ün Genç ilçesine kaymakam olarak atanan Muhammed Burak Akköz onuruna, kaymakamlık koordinesinde ve muhtarların katkılarıyla Kars'ta veda yemeği düzenlendi. Programda Akköz'ün ilçeye kazandırdığı hizmetler ve üç yıla yaklaşan görev süresindeki çalışmaları takdirle anıldı.
Katılımcılar
Programa Savcılar Sümeyra Akköz ve Selman Özbek, Arpaçay Belediye Başkanı Zeki Elma, siyasi parti ilçe başkanları, kurum amirleri, İl Genel Meclis Başkanı Fuat Aslan, İl Genel Meclis üyeleri, Muhtarlar Derneği Başkanı Yusuf Baştımar, mahalle ve köy muhtarları, şehit aileleri, kaymakamlık personeli ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Çalışmaların değerlendirilmesi
Program boyunca yapılan konuşmalarda Kaymakam Akköz'ün ilçede ortaya koyduğu özverili çalışmalar, vatandaş odaklı yönetim anlayışı ve kamu kurumları arasındaki koordinasyona sağladığı katkılar vurgulandı. Konuşmacılar, Akköz'ün hizmet odaklı yaklaşımının ilçe gelişimine somut katkılar sağladığını belirtti.
Kaymakam Akköz'ün veda konuşması
Duygusal bir konuşma yapan Kaymakam Muhammed Burak Akköz, yaklaşık üç yıldır görev yaptığı Arpaçay'dan ayrılmanın hüznünü yaşadığını ifade etti. Akköz, 'Arpaçay'da görev yaptığım süre boyunca belediyemiz, muhtarlarımız, siyasi partilerimiz, sivil toplum kuruluşlarımız, kamu kurumlarımız ve vatandaşlarımızla el ele vererek çalıştık. İlçemizin gelişmesi ve vatandaşlarımızın yaşam kalitesinin yükselmesi için gayret gösterdik' dedi.
Konuşmasında kurduğu gönül bağına değinen Akköz, 'Sizlerle aynı sofraları paylaştık, birlikte sevindik, birlikte çalıştık. Benden yana hakkım varsa helal olsun. Sizlerden de haklarınızı helal etmenizi istiyorum. Görev yerim değişse de kapım her zaman sizlere açık olacak' sözleriyle veda etti.
Berat takdimi ve hediyeler
Programda Kaymakam Akköz'e ilçeye yaptığı hizmetler dolayısıyla çeşitli hediyeler sunuldu. Muhtarlar adına hazırlanan plaket Muhtarlar Derneği Başkanı tarafından takdim edildi. Ayrıca Arpaçay Belediye Başkanı Zeki Elma tarafından, Belediye Meclisi'nin Haziran ayı toplantısında alınan karar doğrultusunda Kaymakam Akköz'e Fahri Hemşehrilik Beratı verildi. Berat takdimi sırasında salonda duygusal anlar yaşandı ve katılımcılar uzun süre alkışladı.
Kültürel etkinlikler ve kapanış
Veda programı, yöresel halk aşıklarının sahne alması ve Kafkas halk oyunları gösterileriyle devam etti. Kültürel etkinlikler geceye renk katarken program, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sonlandı.
Arpaçay'da görev yaptığı süre boyunca vatandaşlarla kurduğu yakın diyalog, kamu hizmetlerindeki etkin çalışmaları ve ilçenin gelişimine sunduğu katkılarla hafızalarda yer edinen Kaymakam Muhammed Burak Akköz, yeni görev yeri olan Bingöl'ün Genç ilçesine uğurlanırken ilçe halkı tarafından sevgi ve takdirle yolcu edildi.
ARPAÇAY KAYMAKAMI MUHAMMED BURAK AKKÖZ’E DUYGUSAL VEDA! 3 YILLIK HİZMETİN ARDINDAN “FAHRİ HEMŞEHRİLİK BERATIYLA” UĞURLANDI(KARS-İHA)