Antalya'da tüp patlaması sonucu çıkan yangın bir daireyi kullanılamaz hale getirdi, iki kişi tahliye edildi
Muratpaşa'da mutfakta tüp patlamasıyla başlayan yangın bir daireyi kullanılamaz hale getirdi; üst katlarda mahsur kalan iki kişi itfaiye merdiveniyle tahliye edildi.
Antalya'da tüp patlaması sonucu çıkan yangın ve tahliyelerYangın, saat 18.30 sıralarında Muratpaşa ilçesi Gebizli Mahallesi 1122 sokak üzerindeki bir apartmanın ikinci kat dairesinde başladı. Edinilen bilgiye göre, yaklaşık 1 ay önce apartmana taşınan ailenin yaşadığı dairenin mutfak kısmında tüp patlaması…