Antalya Büyükşehir Belediyesi'nden aşure ikramı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayında 19 ilçede aşure dağıtımına başladı; ilk ikram Kaleiçi Yat Limanı'nda yapıldı, merkezde 2 bin 500 kişiye ikram edildi.

Antalya Büyükşehir Belediyesi'nden aşure ikramıEtkinlik ve hazırlıkAntalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla geleneksel aşure dağıtımlarına başladı. İlk ikram, Muharrem ayının 10'uncu günü Kaleiçi Yat Limanı'nda gerçekleştirildi; törene Antalya Valisi Hulusi Şahin ile Büyükşehir Belediyesi…
Sonraki Haber