Ankaralılar Atatürk Orman Çiftliği'nde EuroBasket 2025 Finalini Dev Ekrandan İzledi
Başkentteki izleyiciler milli takımı coşkuyla destekledi
Ankara'da vatandaşlar, A Milli Erkek Basketbol Takımı'nın EuroBasket 2025 finalinde Almanya ile oynadığı karşılaşmayı, Atatürk Orman Çiftliği'nde kurulan dev ekrandan takip etti.
Letonya'nın başkenti Riga'da oynanan maçı izlemek için parkı dolduran başkentliler, müsabaka süresince milli takımın kaydettiği her sayıda büyük sevinç yaşadı.
Karşılaşmayı izleyenler arasında milli takım forması giyenler ve ellerinde Türk bayrakları olan izleyiciler dikkat çekti; kalabalık, maç boyunca takıma destek verdi.
Finalde Almanya'ya 88-83 yenilen A Milli Erkek Basketbol Takımı, organizasyonu Avrupa ikincisi olarak tamamladı.