Aksu Belediyesi'nden aşure ikramı

Aksu Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Aksu Merkez Camisi'nde cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramında bulundu; birlik ve paylaşma vurgulandı.

Aksu Belediyesi'nden aşure ikramıMuharrem ayında merkez camide birlik ve paylaşma vurgusuAksu Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla cuma namazı çıkışında Aksu Merkez Camisi önünde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.Geleneksel değerlerin yaşatılması ve toplumsal dayanışmanın güçlendirilmesi amacıyla düzenlenen etkinlikte, ikram edilen aşureyle birlik, beraberlik…
Sonraki Haber