ADÜ Diş Hekimliği Fakültesi 8. dönem mezuniyet töreni
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi (ADÜ) Diş Hekimliği Fakültesi 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni, Atatürk Kongre Merkezi Yörük Ali Efe Salonunda coşkulu bir ortamda gerçekleştirildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın ardından zeybek gösterisi sunuldu; dönem birincisi Esra Örgün, mezunlar adına yaptığı konuşmada akademisyenlere ve ailelerine teşekkür ederek mezuniyet kütüğüne ismini çaktı.
Konuşmalar: etik, bilim ve hizmet vurgusu
Aydın Diş Hekimleri Odası Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Veli Özgen Öztürk, mezunları tebrik ederek meslek yaşamında etik değerlere, bilimsel gelişime ve hasta odaklı yaklaşıma bağlı kalmanın önemine dikkat çekti. Prof. Dr. Öztürk, Türk Diş Hekimleri Birliği ve odaların genç meslektaşların yanında olacağını belirterek mezunlara iyi dileklerini iletti.
Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sultan Keleş, fakültenin 8. dönem mezunlarını uğurlamanın gururunu yaşadıklarını ifade etti. Dekan Keleş, fakültenin eğitim kalitesini artırmaya yönelik altyapı ve dijitalleşme çalışmalarına değinerek mezunların bilimsel düşünce, etik değerler ve mesleki dayanışmadan ödün vermeyeceklerine inandığını söyledi. Akademik ve idari personele ile ailelere teşekkür etti.
Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cemal İyem, mezuniyetin yalnızca diploma değil, insan sağlığına hizmet edecek saygın bir mesleğin sorumluluğunu üstlenmenin başlangıcı olduğunu vurguladı. ADÜ'nün eğitim, araştırma ve fiziki altyapı yatırımlarını sürdürme hedefi doğrultusunda yapılan çalışmaların fakültenin gelişimine katkı sağladığını belirtti ve mezunlara sağlıklı, başarılı bir meslek hayatı diledi.
Tören programı ve kapanış
Tören, dereceye giren öğrencilere protokol üyeleri tarafından plaket takdimi ile devam etti; ardından tüm mezunlara diplomaları verildi. Diş Hekimliği Hekimlik Andının okunmasının ardından gerçekleştirilen kep atma seremonisiyle tören sona erdi.
Katılımcılar
Törene; Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cemal İyem, Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sultan Keleş, Diş Hekimliği Uygulama ve Araştırma Merkezi Başhekimi Doç. Dr. Selin Yeşiltepe, Aydın Diş Hekimleri Odası Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Veli Özgen Öztürk, akademik ve idari personel ile öğrenciler ve aileleri katıldı.
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ (ADÜ) DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ 2025-2026 AKADEMİK YILI MEZUNİYET TÖRENİ, ATATÜRK KONGRE MERKEZİ YÖRÜK ALİ EFE SALONU'NDA COŞKULU BİR ATMOSFERDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ.