Adana’da 485 bin 252 öğrenci karne aldı
Adana Valisi Mustafa Yavuz, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesi nedeniyle Yüreğir ilçesindeki Yahya Kemal Beyatlı İlkokulu’nda düzenlenen karne dağıtım törenine katıldı. Vali Yavuz törende sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini takdim etti ve hem öğrencilerle sohbet etti hem de öğretmenleri tebrik etti.
Karne dağılımı
2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle il genelinde toplam 485 bin 252 öğrenci karne aldı. Sınıf düzeylerine göre dağılım şu şekilde gerçekleşti:
Okul öncesi: 45 bin 346 öğrenci
İlkokul: 168 bin 209 öğrenci
Ortaokul: 162 bin 433 öğrenci
Ortaöğretim: 109 bin 264 öğrenci
Vali’nin mesajı ve öğrencilerin durumu
Karne törenlerinde öğrencilerin heyecanı ve mutluluğu dikkat çekti. Vali Mustafa Yavuz, öğrencilere yaz tatilini dinlenerek, kitap okuyarak ve sosyal etkinliklere katılarak verimli geçirmeleri konusunda tavsiyelerde bulundu.
Öğrenciler, karnelerini almanın sevincini yaşarken yaklaşık üç aylık yaz tatiline başlamanın heyecanını da paylaştı.
ADANA VALİSİ MUSTAFA YAVUZ, 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI'NIN SONA ERMESİ DOLAYISIYLA YAHYA KEMAL BEYATLI İLKOKULU'NDA DÜZENLENEN KARNE DAĞITIM TÖRENİNE KATILARAK ÖĞRENCİLERİN KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU.