Aç kalan domuz sürüsü şehre indi
Bursa'da yiyecek bulmakta zorlandığı değerlendirilen yaban domuzları, gündüz saatlerinde şehir merkezine indi. Yolda dolaşan domuz sürüsü, vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.
Görüntüler
Edinilen bilgilere göre, kırsal alandan gelen yaban domuzları yiyecek arayışıyla yerleşim alanlarına girdi. Yolda seyir halinde olan domuzları gören vatandaşlar, o anları cep telefonu ile kayda aldı.
Durumun seyri
Domuz sürüsü, bir süre sonra gözden kayboldu.
BURSA'DA YİYECEK BULMAKTA ZORLANDIĞI DEĞERLENDİRİLEN YABAN DOMUZLARI, GÜNDÜZ SAATLERİNDE ŞEHİR MERKEZİNE İNDİ. YOLDA DOLAŞAN DOMUZ SÜRÜSÜ, VATANDAŞLAR TARAFINDAN CEP TELEFONU KAMERASIYLA GÖRÜNTÜLENDİ.