40 yıl sonra gazilik unvanı resmen verildi

Afyonkarahisarlı Yahya Avşar, 1985'te geçirdiği kaza sonucu gözünü kaybettikten 40 yıl sonra resmi olarak gazilik unvanı ve haklarına kavuştu.

40 yıl sonra gazilik unvanı resmen verildi Afyonkarahisar'da yaşayan Yahya Avşar, 1985 yılında vatani görevini yaptığı sırada Şırnak'ın Silopi ilçesinde geçirdiği kaza sonucu sağ gözünü kaybetti. Uzun bir tedavi sürecinin ardından 1986 yılında terhis olan Avşar, askerlik sonrası Devlet Demiryolları…
Sonraki Haber