12. rektörlük ve gençlik kupası spor turnuvaları tamamlandı
Bursa Teknik Üniversitesi'nde geleneksel hale gelen 12. Rektörlük ve Gençlik Kupası Spor Turnuvaları ödül töreniyle sona erdi. Turnuva ödül töreni, Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı tarafından Mimar Sinan Yerleşkesi Turkuaz Salon'da düzenlendi; törene Rektör Prof. Dr. Naci Çağlar, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Sinan Uyanık ve Prof. Dr. Barış Tamer Tonguç, Genel Sekreter Selim Uzun, akademik ve idari personel ile öğrenciler katıldı.
katılımcılar ve branşlar
Turnuva, futbol, basketbol, voleybol, masa tenisi, satranç ve bilek güreşi olmak üzere 6 branşta gerçekleştirildi. 2 Nisan 2026 - 8 Haziran 2026 tarihleri arasında düzenlenen karşılaşmalara yaklaşık 600'e yakın öğrenci ve personel katıldı.
ödül töreni ve rektörün mesajı
Ödül töreninde konuşan Rektör Prof. Dr. Naci Çağlar, organizasyona katılan ve ödül alan tüm takımları tebrik etti ve şu ifadeleri kullandı: "Üniversiteler yalnızca akademik başarının değil, aynı zamanda sosyal, kültürel ve sportif gelişimin de merkezidir. Rektörlük ve Gençlik Kupası Spor Turnuvaları ile öğrencilerimiz ve personelimiz arasında birlik, beraberlik ve takım ruhunu güçlendirmeyi amaçlıyoruz. BTÜ olarak öğrencilerimizin ve personelimizin her alanda gelişimini desteklemeye devam edeceğiz."
etkinliğin önemi
Etkinlik, akademik takvimin dışında kampüs yaşamını zenginleştirmeye ve kurum içi ilişkileri güçlendirmeye hizmet ediyor. Organizasyonun sürekliliği, öğrenciler ve personel arasında takım ruhu, sosyal etkileşim ve fiziksel aktivitenin teşviki açısından önem taşıyor.
organizasyon bilgileri
Turnuva, Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı koordinasyonunda gerçekleştirilmiş olup, ödül töreni Mimar Sinan Yerleşkesi Turkuaz Salon'da yapıldı.
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİNDE (BTÜ) GELENEKSEL HALE GELEN "12. REKTÖRLÜK VE GENÇLİK KUPASI SPOR TURNUVALARI" TAMAMLANDI. ÖĞRENCİ VE PERSONELİN YOĞUN İLGİ GÖSTERDİĞİ ORGANİZASYONDA, 6 FARKLI BRANŞTA MÜCADELE EDEN ÖĞRENCİ VE PERSONEL TAKIMLARININ BAŞARILI SPORCULARI ÖDÜLLERİNE KAVUŞTU.